Verbetering telefonische bereikbaarheid
Let op per vandaag 25-6, nieuwe telefooncentrale en een terugbelsysteem!
Vanaf vandaag zal huisartsenpraktijk Nieuw Huys gebruik maken een nieuwe telefooncentrale en een terugbelsysteem.
Luister de komende periode goed het telefoonbandje af, er zijn verschillende keuzemogelijkheden.
U heeft per vandaag de keuze om niet meer te wachten aan de telefoon maar dat wij u terugellen. De optie om in de wacht te blijven staan kan ook nog. U kiest dus zelf!
De wachttijd is hetzeflde als het terugbeltijdstip. Als er voor kiest voor terugbellen verliest u dus niet uw positie in de wachtrij.
Ook tijdens de lunchpauze en/of momenten dat wij de telefoon niet direct kunnen beantwoorden laten wij u niet onnodig wachten. U krijgt dan automatisch een tijdstip waarop u wordt teruggebeld.
Herhaalrecepten kunt u altijd (24/7) aanvragen, ook het annuleren van afspraken kunt u (24/7) doorgeven.
Luister de eerste keer dat u belt alstublieft goed naar de keuzes in het menu.
Het menu is als volgende ingedeeld;
1. spoed / levensbedreigende situatie
2. herhaalrecepten (24/7 kunt u deze doorgeven)
Het is belangrijk om uw gegevens goed door te geven, denk aan: – Naam – Geboortedatum – Naam van de medicatie die u nodig hebt met de sterkte – Dosering van de medicatie.
Komt de medicatie van de specialist moet u bij de specialist om een nieuw recept vragen
Het is belangrijk om uw gegevens goed door te geven, denk aan: – Naam – Geboortedatum – Naam van de medicatie die u nodig hebt met de sterkte – Dosering van de medicatie.
Komt de medicatie van de specialist moet u bij de specialist om een nieuw recept vragen
3. annuleren van een afspraak (24/7 kunt u deze doorgeven)
4. uitslag onderzoek opvragen. U wordt in de middag teruggebeld
5. het spreken van de doktersassistente, het maken van een afspraak of overige vragen.
Op deze manier zorgen wij ervoor dat wij beter bereikbaar zijn en effectiever omgaan met uw en onze tijd zodat wij nóg meer aandacht voor u als patiënt hebben.